Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2009

Μια μικρη αγαπη κι ενας σοφος λιγο νεκρος συζητουν




M.A:Πεθαινουν οι αγαπες?...Σε ποια στιγμη της κοκκινης δινης τους?
Σ.Ν:Οταν ορισει η τυχη της θελησης τους..σβηνουν...τελιτσες στον ουρανο..
-Α!ειναι αστερια λοιπον.Και πως πεθαινουν δηλαδη?Αρρωσταινουν βαρια ή φευγουν κουρασμενες με χρονια στην πλατη τους?
-Τι να σου πω..Εισαι μικρη..δε θα καταλαβεις..Να θυμασαι ομως,οποιος καταφερε να αγαπησει..αγαπα για παντα!
-Δεν πεθαινουν δηλαδη?
-Μερικες ναι,γιατι δεν ηταν αγαπη..η σκια της μονο..Οι αλλες,οι σπανιες, μονο ξαποσταινουν.
-Μαλιστα..και πως καταλαβαινειςπως μια αγαπη εχει γινει πια αστερι?
-Αυτο δεν μπορεις να το εξηγησεις,δεν φαινεται απο το πρισμα της λογικης σου..απλα το νιωθεις..μεσα σου.
-Υπαρχουν φαρμακα?
-Φαρμακα?οχι..οχι..κανεις δεν μπορει να τις βοηθησει.Πρεπει μονες τους να παλεψουν και,μονο αν ειναι αληθινες,βρισκουν δυναμη και πιστη να νικησουν χρονια,λογια,σιωπες..
-Αλλιως?
-Αλλιως σου'πα μικρη μου αγαπη..σβηνουν.Κρεμουν στο σωμα εναν σταυρο να εχει να θρηνησει και ταξιδευουν για το αγνωστο..
-Πονουν οι αγαπες οταν σβηνουν?
-Πολυ...μα πιο πολυ πονα η απουσια τους..
-Και τι μενει?Τι κρατας οταν φευγει η αγαπη για το μακρινο ταξιδι?
-Τα δωρα της..που ειναι πολλα ή λιγα.Οσα τολμησες να χαρισεις κι οσα αντεξες να ζητησεις
-Και ποια ειναι αυτα?
-Τα αισθηματα,οι στιγμες,οι αναμνησεις που κουβαλας διχως να το διαλεξεις..διχως να κανεις αλλιως...
-Ναι..ομως φευγουν..πεθαινουν..ειναι κριμα..ποιος τις σκοτωνει?
-Ελα πιο κοντα..η αγαπη ειναι δυναμη.Δυναμη που συγκρατει ολοκληρο το συμπαν.Ισως ο μοναδικος Θεος..καθε μια και ενας ξεχωριστος..μα τοσο ομοιος...Μια αδυναμια σοβαρη εχουν,μονο μια...
-Ποια?
-Δισταζουν να μιλησουν,τρεπονται σε φυγη...κρυβονται...
-Μα γιατι?
-Γιατι μιλουν κατευθιαν στη καρδια...και ειναι επικινδυνο
-Ο φοβος δηλαδη τις σκοτωνει?
-Κυριως ναι....κι ετσι χανονται...
-Κριμα...Βρισκονται ξανα?
-Ισως..καπου...καποτε...Μονο οσες αξιζουν χανονται για να ξαναβρεθουν
-Κι εσυ που τα ξερεις ολα αυτα?
-Με ονομασαν σοφο τα χρονια και τα λαθη.Ξερεις....ημουν κι εγω καποτε αγαπη....κατακοκκινη..κι εγω μικρη..Εζησα καλοκαιρι..Διστασα....εφυγα...κρυφτηκα απο τον εαυτο μου και απο τοτε παιδευομαι...
-Πεθανες?
-Μετρω πεντε χρονια...
-Εγινες αστερι?
-Δεν τα καταφερα..
-Γιατι?
-Δεν με βοηθησε το παρον....η μνημη..η καρδια..
-Πονεσες?
-Ακομα ποναω,ακομα πεθαινω..
-Σωστα...αλλα πως γινεται να ειναι καποιος λιγο...νεκρος...
-Μη ρωτας
-Θελω να μαθω
-Εσυ!Εσυ φταις!
-Εγω?Πως?...Γιατι?...
-Δε ξεχασες...μ'εψαξες...και αρχισα ξανα να μιλω γι'αγαπη..και απο τη φυση μου θα υπαρχω...
-Δεν το ηθελα.....εγω απλα..απλα..
-Σςςς..ξερω..
-Εγω ειμαι ωρες μακρια..χρονια πισω....δεν εχω χαθει πια?
-Το φοβαμαι..
-Δεν θα'πρεπε μα μου μιλας..
-Κακες συνηθειες...οι ελπιδες των αναμνησεων..
-Γιατι μου μιλας?
-Νεκρα χρονια..ζωντανες στιγμες..κι εγω να ισορροπω....γι'αυτο...

Δαναη(το κειμενο ειναι απο το τευχος Νοεμβριου-Δεκεμβριου του φοιτητικου περιοδικου "chill out")

2 σχόλια:

Σικελια είπε...

Αχ αυτά τα ημίμετρα! Οι μικρές αγάπες, οι λίγο νεκροί... Πότε θα γίνουν όλα (ολοκληρώματα);!

*little LoU* είπε...

χμμμμ....ισως και ποτε...
ισως οι αγαπες ναι ειναι προορισμενες να ειναι μικρες γιατι αλλιως κινδυνευουν να χαθουν μεσα στον κυκεωνα της ιδιας τους τησ φυσης...και οι "σοφοι" ισως ολοκληρωσουν το θανατικο τους πεπρομενο οταν πια δεν θα εχουν τιποτα να "διδαξουν"..τιποτα να πουν...