Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Αναμεσα στων λεξεων τη χαση...


Στον λιγμο μιας καταρας ετσι θα σε πνιξω
να μη βγεις...να μην πεις..να μην ακουστεις...
Σκασε!μη μιλας....τη γλωσσα θα σου κοψω
ναι στη μεση σαν την οχια!
Σε ενα στιχο θα σε δεσω
με το μολυβι θα σε φιμωσω..
θα σε τραγουδισω φτυνοντας μουσικη
θα σε ζωγραφισω..να στοιχειωσεις το χαρτι
οχι εμενα..
Μη πας να μου κρυφτεις!
ΕΛΑ 'ΔΩ!
Απο το λαιμο θα σε πιασω μικρη καργιολα
Θα στραγγιξω τη φωνη σου..σταλα τη σταλα
ωσπου μοναχα η σκια σου ν'απομεινει
Κι απ'την αποσταξη μαυρο μελανι
σαν τη σουπια ετσι κι εσυ
Σε βελονα χρυση θα σε κεντησω
στο πελμα μου επανω..
Σε καθε βημα μου να σε πατω...
Καταραμενη φωνη!...

Βγες απ' το μυαλο μου!!!....



6 σχόλια:

Έσπερος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
*little LoU* είπε...

Μην εμπιστευεσαι ποτε τη δικη μου μουσα Εσπερε...
καμια φορα μου φτηνει καταμουτρα στιχακι κι αλλωτε με περιπαιζει με ριμες και σκοπους...αλλωτε ουρλιαζει κι αλλωτε ψιθυριζει...
ο,τι πιασει ο καθενας..

και οχι δεν την εκανε...αφου την βιασα καμποσες φορες μου χωσε το κεφαλι σε μια λεκανη λεξεις και κοντεψα να πνιγω....

Απ'οσες σταλες επεσαν στο χαρτι βγηκε αυτο........
Καλημερα

Don Psychote- Δ.Ψ είπε...

+ 1 Δ.Ψ-θυρος...με το Ψ-ΠΘ/στα ισπανικά (αθτείο:)

*little LoU* είπε...

θ ευχαριθτω δογη μου...
....
:D (aka μεγααααλο χαμογελο...σαν κι αυτο του γατου ;P )

Ανώνυμος είπε...

Kairo eixa na perasw apo edw. Vlepw to exeis allaksei to blog kapws. Merikes fores osa sou exw pei erxontai toso strwmena mprosta sou pou anarwtieme an anarwtiese. Wraio to manitari pantws, den xreiazete na zhtas kati pou mporeis na kaneis monh sou upothetw.

*little LoU* είπε...

Ανωνυμε αλλα κατα τα φαινομενα οχι αγνωστε..ε,ναι..το blog εξελισσεται μονο του σιγα σιγα..παω οπου με παει..
Ξερεις πως παντα ακουω οσα μου λες..η ταχυτητα αφομοιωσης διαφερει αλλα μην αναρωτιεσαι αν αναρωτιεμαι...αναρωτιομουν απο τοτε που γεννηθηκα..(και ξερω πως σ'εκνευριζει ;P)
ο,τι κι αν μπορω να κανω μονη θα το κανω...δεν ζηταω τιποτα...απλα μουρμουραω και παραμιλαω μεσα στις σιωπες μου...

Τα φιλια μου...Ανωνυμε..