Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Παραμυθι...




Στα βαθια εκεινα σκοτεινα ματια

στην πουπουλενια καρδια

την θερμη πισω απο το ατσαλι...

...παντα θα γυρνω..

Πες μου ψεμα

σε ποια παρωδια της ζωης

γιναμε αθελα μας πρωταγωνιστες...;

Δακρυ μου αλμυρο

στις ακρογιαλιες του κοσμου

ταξιδεψε το υγρο κορμι σου

τα νωπα χναρια της μακρινης μου αγαπης

να ξεβγαλεις..


Σφαλμα μου γλυκο και πικρο μαζι

εραστη της νυχτας

καβαλαρη του ονειρου..


Σμαραγδενιο μυστικο μου

ποτισμενο με αμαρτωλη κανελα

παραισθηση σε δαση ε-ξωτικα...

...ζαλισε με..


Χανομαι....πεθαινω..

βρισκομαι...γεννιεμαι..

ανασαινω..

Παραμυθενιε μου δρακε

σε ποιο καστρο μακρινο εχεις χαθει..;

ποιες κατακομβες να φυλας και ποια περασματα μυστικα;

..ποιους θησαυρους ανυποτους;


..πισω απο τις ατσαλινες φολιδες σου...στη θερμη

..παντα θα γυρνω..

6 σχόλια:

don's dark side-Δ.Ψ είπε...

μια σιωπή ..λέξεις αμέτρητες...

*little LoU* είπε...

χιλιες και μια παραμυθενιες νυχτες...
για μια τετοια παντοτινη σιωπη..

Έσπερος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Μαρια Νικολαου είπε...

σε ποια παρωδια της ζωης

γιναμε αθελα μας πρωταγωνιστες...;


Σ εκείνη που εμεις οι δυο αντιγραψαμε με αιμα...

Καλημερα να εχεις

*little LoU* είπε...

δε με νοιαζει το αιμα Μαρια μου...με νοιαζει που δεν εχω πινελα να το κανω χρωμα να βαψω λιγο απο αυτο το γριζο που μας επνιξε...

χαρισε μας λιγη βροχη απο τα ματια σου ακομα...
μουσκεμενες καληνυχτες..

*little LoU* είπε...

Κανεις δε ξερει Εσπερε...το κλειδι εχει χαθει αιωνες τωρα...και στις μερες μας...δεν υπαρχουν κλειδαραδες για καστρα...