Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Οικονο-ποιητικη κριση


Αγγελομαζευομαι και διαβολοσκορπιζομαι..
μεσα σ'ενα οχετο φτηνο-ποιησης καταχραζομαι τη γλωσσα...

Αγοραζω λεξεις απο τα καλαθια προσφορων
και τις στολιζω με ανακυκλωσιμα σκουπιδια...

Οι ομορφες λεξεις ειναι ακριβες και περναμε κριση..

Τα ονειρα ειναι ακριβα..και δεν εχω ν'αγορασω..
Φοραω τα παλια,τα σκισμενα μου,τα βρομικα και πολυφορεμενα
χωρις καλτσες...και τσαλαβουταω στα λασπονερα της ζωης μου..
λεω πως ζω....μα τα ποδια μου εχουν μουδιασει απο το κρυο..

Πλεκω σε εξεις λεξεις....για να αποδρασω απ'το κελι μου..
μ'ενα τριμμενο σκοινι-θηλια..

Αγοραζω ζωη ξεπουλωντας τα ονειρα μου..
ξεπουλω τα ονειρα μου αγοραζοντας λεξεις...να περιβαλω τη γυμνια μου....

και φτου κι απ την αρχη...φτου και σε μενα!


11 σχόλια:

Έσπερος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Μαρια Νικολαου είπε...

Τόσο μικρά δεν μπορώ να τα διαβασω πονάνε τα ματια μου... :(
Ειμαι και γριά γυναίκα τι νομίζεις

*little LoU* είπε...

χαχα!Μαρακι μου χιλια συγνωμη!τωρα αμεσως να το διορθωσω...

KOSTAS PAP είπε...

Οι αγοροπωλησίες ονείρων γίνονται καθημερινά στην αγορά των σκιών, τα χρυσελεφάντινα όνειρα πωλούνται ακριβά, της θλίψης ένα ευρώ και τα δικά μου που χαρίζω δεν τα παίρνει κανείς.
Πάντα είναι πολύ αργά.
Καλή σου μέρα.

*little LoU* είπε...

κατ αρχην να σε καλωσορισω..
στις σκιες μπορεις να ανακαλυψεις τοσο ονειρα οσο κι εφιαλτες...
μη χαριζεις τα ονειρα σου....
ουτε καν μη τα πουλας...
δυστυχως για σκιοπροσωπους σαν εμας..αυτα ειναι που μας κρατανε το χερι πριν πεσουμε στην αγκαλια της τρελας...
Καλημερα και σε σενα...

Σικελια είπε...

Τόσο όμορφο! Ίσως επειδή βλέπω κομμάτια του εαυτού μου εκεί μέσα...

LIAKOS είπε...

Τι κ αν ειμαι τυφλος;

Ακομα κ τοτε,

το φως απ'την λαμψη των ματιων μου,

μ'οδηγει ολο κ πιο βαθεια στο ερεβος,

της ευνουχισμενης μου ψυχης...

*little LoU* είπε...

Γλυκια μου Σικελια...σ'ευχαριστω για τα λογια σου...χαιρομαι που μερικες σκορπιες σκεψεις μου γινονται καθρευτες στη ψυχη σου...

*little LoU* είπε...

Nefesch
και καπως ετσι μισοτυφλος μισοευνουχισμενος ερχεσαι σ αυτο σκοτεινο βουβο κοσμο...
...τοτε..απο πολυ μικρος μαθαινεις να ονειρευεσαι..

LIAKOS είπε...

Οτι σπερνεις θεριζεις καλη μου Φιλη...
Η ιδια η ζωη κ η Μητερα Φυση μας διδασκει παρα πολλα κ ας μην τα βλεπουν καποιοι...

Αν κανεις ενα καλο,σου επιστρεφεται στο πολλαπλασιο,κ το αντιθετο φυσικα!

...Mother Earth Is My Goddess...

*little LoU* είπε...

εχεις δικιο nefesch
αλλα οι ανθρωποι ειναι τυφλοι ή ημιτυφλοι στη καλυτερη περιπτωση..τον ξερεις τον μυθο του σπηλαιου του Πλατωνα..?
τα συμπερασματα δικα σου..


Father Sun is my tutor...

Καλο σου βραδυ..