Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Μεσα σε κουτες αναμνησεων...


Παραθυρο φευγιου
μια πορτα υπογειας παρανοιας...

Στηβαγμενα "θυμαμαι"
σε παλιες μουχλιασμενες κουτες...

Κρεμασμενα σκοροφαγωμενα "ξεχναω"
σα σαβανα φασματων...

Βημα τρεμουλιαστο κι αβεβαιο
ακροβατει σ'ενα μισογκρεμισμενο τοιχακι λογικης


Ετσι κ εσυ..


Ακροβατεις...


Αυτομολεις...


κι Αυτοκτονεις...


Γεμιζεις αποθηκες..
θησαυροι τα σκουπιδια του χτες..

Μεχρι την ωρα
που θα γινεις ενα ξυλινο "θυμαμαι"...
ενα σκουριασμενο μπιμπελο
σε καποια αραχνιασμενη κουτα...


...καποιας ξενης αποθηκης..




6 σχόλια:

Έσπερος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
don's dark side-Δ.Ψ είπε...

σκουριά-ζω ..και τα ηχεία με αντέχουν μέχρι το μέταλλο να γίνει σκόνη και τα ηχεία να αναπαυθούν στη σιωπή..

*little LoU* είπε...

Εσπερε
για τους τρελους αυτου του κοσμου η Νυχτα ειναι παπλωμα να καλυπτει τα ουρλιαχτα τους...
Σκιες σε μια σοφιτα..και ηχοι...ηχοι που μυριζουν ναφθαλινη..
..ενα παλιο σκονισμενο μουσικο κουτι...μια παλια κουνιστη πολυθρονα που τριζει...ενα σκισμενο καραβοπανο απο καποιο πλοιο φαντασμα...

Την καλησπερα μου στις σκιες σου..

*little LoU* είπε...

Δογη μου..
ουρλια-ζω μεσα στο κουτι του δικου μου εφιαλτη...σ'ενα ηχομονωμενο δωματιο οπου κανεις δεν μπορει να μ'ακουσει....ουτε καν εγω...


Χαιρομαι που εκανες παλι την εμφανιση σου..
και συγνωμη για την κωματωδη κατασταση που'χω περιπεσει το τελευταιο καιρο...

Ανώνυμος είπε...

εγω δε θα απαντησω ποιτητικα..δεν εχω αλλη εμπνευση!..επιτελους εγραψες..και εσκισες οπως παντα..αντε,εμπαινε μετ' αγωνιας καθημερινα να δω κατι καινουριο..welcome bacK!evaki panteion

*little LoU* είπε...

ευακι μου γλυκο
σ'ευχαριστωωωωω....τι να κανουμε...δυστυχως η δικη μου μουσα το τελευταιο καιρο σιωπα...προχτες που γυρισε απο τα σεριανια της ειχε κατι να πει...μικρο μεν..αλλα τι να γινει...

Φιλακια πολλααααα!